Sunday, December 19, 2010

Doremon o doremon !



Hari ni , awai aku bangun . Cam hari2 yang len . Rutin aku dteruskan dengan baekk . Tiba-tiba , rasa mcm nak layan perasaan pLak . Dudok2 , flashback memory blakang . Ush , kalau la doremon tu wujud , Sah2 aku tekan kpaLa dia smpai dia bg pinjam mesin masa kat aku . Alarh , paling koman pon , pintu suka hati kaa en .





.....







Tapi , yg tu [KALAU] ada . ):


..
Tapi , kalau tu suma wujud . Suma mnusia nk ja buat silap kan ? Paih tu , jumpak abg doremon , mntak mesin masa . Settle ! Means , takdak sapa yang akan blajaq dari ksilapan yang depa da buat .. (:
..
Nama pon mnusia .. Mnusia mna x buad silap ? Cari mai sorang kat aku . Hg dapat aq bagi Harrier sebijik ! haaa . Tapi , kalau dh taw mnda tu siLap , den dia tros mnros jgak buat .. Hat tu bukan mnsia dah kot ? haha . Skali buleh la kita sebot s e b a g a i satu kesilapan . Kalau dah bkali2 tu apadia ? Nak kena hempok ngn Harrier la kot.
..
Sebenaqnya , kadang-kadang kita kena jugak jumpak dengan incek kesilapan . Baru la incek kesilapan menunjokkan jalan ke arah mr kebenaran . (apa aku ckp ni ? ) Tp Awas ! jangan selalu . Kesilapan ni kita kna jumpa dengan t i d a k sengaja . kalau saja-saja p jumpa, Alamat x lama la tu .
..

P/S : Aku pon pnah buad silap . tapi TERbuat la . xsengaja xpakan ? :D

No comments:

Post a Comment